Gout dah tak menyerang,apa rahsianya?

Aku start kena gout awal tahun 2011. Sebenarnya arwah ayah aku juga ada mengidap penyakit ini. Kata orang penyakit ini penyakit turun temurun.
Selepas serangan kali pertama 2011 tu, aku mendapat serangan kali kedua pada tahun 2012,kemudian 2013,2016 dan 2017.
Setahun sekali kena. Mulai 2016, aku dah mula kerap kena serangan gout. Malah awal 2017 ini serangan gout semakin kerap dan kesakitannya lebih lama hingga menjangkau 2 minggu.
Aku dah mula risau.Banyak perkara yang bermain di fikiran. Yalah gout ni juga boleh sebabkan komplikasi pada buah pinggang.Itu yang betul betul merisaukan aku.
Asyik sakit gout je, bini aku pun cari dan dapat nasihat dari kawannya untuk mencuba produk kesihatan. Sebenarnya banyak produk aku dah cuba.Beberapa petua aku dah amalkan cumanya displin tu tak ada.
Petua makan nenas blend dengan lobak putih lah. Buat sekali je lepas tu malas yang amat aku nak kupas nak blend benda benda tu semua.
Berbalik pada cerita produk ini , ada satu produk yang aku sedang amalkan. Setakat ini alhamdulillah, Serangan gout dah lama tak kena. Walaupun sejak aku makan tu aku saja saja langgar pantang larang.
Makan sup tulang, makan tomyam seafood,makan kekacang, makan sate dengan kuah kacang antara makanan yang cepat je sebelum ni buat kaki aku berdenyut.
Memang ada terasa kelainan la sejak amalkan produk tu. Itu yang membuat aku rasa produk tu serasi.Terus aku ambil keputusan nak pasarkan sekali.
Sambil makan sambil jual ye tak?. Sambil tu boleh membantu pesakit gout macam aku ni untuk mengurangkan keradangan dan kadar asid urik dalam badan.
Oh ya, tahun lepas kadar bacaan asid urik aku 600++. Tinggi!, Abang ipar aku yang dah lama kena gout pun terkejut.Dia punya bacaan pun tak sampai ke 600.
Baik. Aku nak perkenalkan produk ini. Memang antara khasiatnya mengurangkan risiko gout.
Harga RM 95.00 tak termasuk harga pos
Jangan salah faham. Ini makanan kesihatan. Bukan ubat.Ia hanya membantu mengawal dan mengurangkan kadar asid urik.
Aku tak nak terlebih claim tentang produk ini.Kalau korang rasa nak cuba dan rasa kecewa kerana produk yang diambil sebelum ini tak membantu silakan Pm aku di
Klik je terus ke ruang whatspp.
Sekian.
Komen

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *